woensdag 3 februari 2010

Bubble van start ..... at last!

bubble Het heeft even geduurd maar ik ben dan toch eindelijk achter mijn computer gekropen. Waarom deze terughoudendheid? Tja....heb je even? Mijn o zo trouwe computer krijgt het zo af en toe op de heupen. Mikpunt geworden van malware, adware, virussen, binnenstormende trojan horses en meer van dat soort rare beesten, lijkt alles nu toch weer onder controle. Mijn huisgenoten snappen niet waarom er niet gewoon een nieuwe computer wordt aangeschaft en mopperen over de afnemende snelheid van de oude rammelkast. Maar zou deze oude rammelkast mij misschien toch nog zonder al te veel problemen door 23 dingen kunnen loodsen? Fingers crossed!

1 opmerking:

  1. Ik help het je hopen ;-)
    In iedergeval de eerste stappen zijn gezet. Leef je uit en ontdek waar 2.0 jouw werk en privéleven kan verrijken.

    BeantwoordenVerwijderen