donderdag 4 februari 2010

Hoe verslavend is het?

Ik was er al een beetje bang voor. Bloggen is verslavend! Eenmaal begonnen met 23 dingen en ik weet van geen ophouden meer! Ook maar eens alle blogs van groep 3 bekeken en dat ziet er veelbelovend uit. Gelukkig lees ik dat ook de andere deelnemers van groep 3 heel wat tijd en energie kwijt zijn aan het 'overwinnen' van allerlei grote en kleine problemen. Het hebben van een eigen blog is voor mij helemaal nieuw en ik zal zo af en toe best wel wat hulp kunnen gebruiken. Vol goede moed ga ik op weg naar ding nummer 4.

3 opmerkingen:

  1. Blub, blub blub komt opeens boven water met een prachtige blog met plaatjes. Ziet er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bubble welkom!
    Je houdt van Lizz Wright!!! Mooie muziek hé. Ga nu met Patricia Barber aan de slag. Ken je die ook?
    By the way....veel succes met ons geploeter ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke goed. Zonder verslaving zou je je ook maar vervelen ;-) Ben benieuwd wat je de wereld gaat leren.

    BeantwoordenVerwijderen