zaterdag 20 februari 2010

Geen 23 dingen! Wel geweldige muziek.

Ik probeer al een paar keer tevergeefs in te loggen op ''23dingen''. Wat gaat hier mis? Ik had graag nog een 8e ding aan mijn weblog toe willen voegen, maar ik ben bang dat dat dit nu even niet gaat lukken.

Begrijp ook nog niet zo goed hoe het werkt als je en videobalk toevoegt aan je weblog. Ik heb als trefwoord ''Lizz Wright'' ingevoerd in de hoop video's van deze geweldige Amerikaanse zangeres in de videobalk te krijgen. Dat is ook wel gelukt, maar de filmpjes van Lizz Wright worden steeds afgewisseld door andere, niet door mij gekozen, filmpjes. Klopt dit? Ik heb bij Pingel-pingel gekeken en zag dat daar gekozen is voor de Trabant. Het is mij (nog) niet opgevallen dat deze videobalk telkens wijzigt. Wie weet er meer?



Lizz Wright at AVO Session 2005, heartbreaking acoustic guitar intro leads to a beautiful song called Blue Rose. (bron: YouTube)

Lukt het niet de video's van Lizz Wright in de videobalk te bekijken/beluisteren, kijk dan hier. 't Is even volhouden, maar het is de moeite waard. Ik vind dit nummer ontroerend mooi.

2 opmerkingen:

  1. Zo zie je maar. Een Trabant blijft het altijd doen; is ijzersterk en staat als een huis. Hoewel met mijn videobalk heb ik hetzelfde probleem, maar dat ligt niet aan de Trabant.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar ik zie dat het gelukt is. Had eerst ook een probleem, maar ik denk dat de videobalk eerst de best bekeken video's toont om vervolgens te laden met de door jou ingegeven zoekterm.
    Overigens prachtige muziek, dank voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen